måndag 2 maj 2011

2 maj 2011

idag så fick jag en jätte fint mejl.
detta innehöll att jag fick komma och kolla på en lägenhet i hägernäs (täby). en liten mysig 1:a.
den ska jag åka och kolla på imon hade jag tänkt mig så ska vara där runt 9 tiden och så kan den bli min beroende på hur den är..
ska vara lite mer kräsen än förra gången nu men ändå inte då jag verkligen vill flytta härifrån. men det är en dyr en och jag kommer få paya själv. med andra ord kommer jag bli fattig varje månad och kommer längta ännu mer tills jag slutar och kan börja jobba.

sen imon ska jag till sthlm classic och ordna tid.

och idag ska jag till martina, fira henne och färga min utväxt.
och nu har jag bestämmt mig att sluta köpa en massa onödiga saker.. försöka spara pengar (och se om jag lyckas) så att jag har råd med att göra allt som jag vill göra.

nästa vecka är det studentskiva, måste hitta lite kläder till att ha då.

tänkte berätta lite om min outfit idag med då jag blev nöjd.
linne - carlings
kjol - carlings
sjal - carlings
klocka - guldfynd
armband - glitter
håret (fönvågor) - hussein

nu ska jag nog allt sätta på "Last song", blir så sugen på den när jag lyssnade nyss på Miley Cyrus - I hope you find it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar