söndag 15 maj 2011

15 maj 2011.

det var ett tag sedan nu.
detta så jag inte haft tid att skriva eller inte har känt någon ork.

det känns som om jag har tappat bort mig själv.
tappade mig själv när jag hoppade på den stressiga banan som kom till vårrterminen i 3:an.
och jag vet inte hur jag ska finna tillbaka till mig, om jag har ändrats så pass mycket så att jag inte kommer kunna det.
jag vet även inte om det är det som fattas.
jag tror de, nu när jag lever som jag tidigare gjort så fattas det något.
men jag vet inte om det är personerna som fattas eller om det är mitt liv.
jag har suttit och börjat fundera på det mer och mer på sistonde och det har lett till att jag blir mer och mer frånvarande.

jag känner att jag måste ta reda på var jag är. prata min bästa vän emma och få hennes fina råd.

1 kommentar:

  1. Jag vet att du klara allt, du är tusen gånger starkare än vad jag är <3

    SvaraRadera