tisdag 24 maj 2011

24 maj 2011

igår frostade jag av min frys om  någon ville veta för att se om det är drf min kyl inte funkar som den ska.
men icke sa nicke.
jävla skit på den asså.
så nu blir de att man måste skaffa en ny sådan. men de får bli när man kommer hem från småland igen.
får se om mamma och pappa vill ha lite mat i sin kyl så länge. är ju egentligen inte så mkt.. grönsaker mest och en grekisk yougurt.

nu har jag slutat skolan typ... förbannat skönt.
imon så åker jag till småland och stannar 1 vecka (åååh <3) och sen så på tisdag är det brännboll... sen efter det så är jag ledig fram till studenten pga. studiedagar och röda dagar och skit.
de är mer än najs!

imorse lämnade jag in det absolut sista skolarbetet så nu har jag prickat av det med så nu är det egentligen bara att chilla.

idag blir det att lägga sig direkt efter jobbet typ då jag åker vid halv 4 imon (suckar) mot stan och ska sedan vid 5.10 fara iväg mot nässjö och därefter jkpg och emma!
längtar.

nu ska jag packa ihop lite och fixa mig och sedan dra till skanstull, jobbet och stockholm classic!
awesome.

btw, jag har på något sätt lyckats få 3 skärsår på mina ben, det har fan inte hänt på flera år. borde inte ge upp vaxning så där bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar