onsdag 4 maj 2011

4 maj 2011

jag är så sjukt trött.

trött på det mesta just nu. skulle gärna och behöva sova konstant i 2 dagar.
men nej nej.
imon blir det jobb och på fredag så blir det att flytta och i helgen att jobba och flytta.

igår var jag och hämtade ut bilderna till projektarbetet och insåg att dessa var förstora så måste skära till dem för att de ska få plats i portfoliot.

sen så ska jag packa ner mina saker. se vad för kläder som är bra och lagom och används och tömma ut resten för att kunna få plats med dem i min nya gaderob. lite jobbigt med tanke på att jag nyss kommit iorning på mitt nuvarande rum.
men det nya kommer bli jätte bra! känner de på mig.
ska få det precis så som jag vill ha det.
kosta va de kosta vill. höhö!

nu blir det top model, sen sova en snabbis och sen sätta igång med det som jag faktist måste göra idag.
imon ska jag försöka hinna prata med jakob om hur det blir med jobb eller inte där.

jag har förresten börjat hitta på saker till studentpresent nu!
det är skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar