onsdag 10 november 2010

Working hard will make a man out of you.

jag har kommit på att jag nog vill ha "sagolivet".
detta då jag nog har sett/är besatt av serier.
vrf jag har fått för mig detta?
jo det är så lätt att jag vill ha deras liv.
jag vill ha kärleken,
jag vill ha den kärleken som ryan och marissa har i oc.
även om de inte har varandra så är det alltid dem.
lr den som nate och haley har i tree hill, som gifter sig och skiter i vad folk säger och hur mycket som säger emot att de ska göra det.
jag vill ha bills och sookies, lr Elenas och Stefans.
den omöjliga men självklara.
som alltid står där och det direkt klickar och vad man än gör eller har gjort så vet personen vad man vill.
lr vännerna som är i oth lr oc. som alltid står där bredvid.
kan ta vilken skit som hellst men som alltid står kvar på samma plats.
allt.
se på en sådan serie så fattar ni precis vad jag menar.
jag vill ha ett annat sorts drama i mitt liv.
inte att man är dumihuvudet utan... serie dramat.
jag vill vara i en serie.
där man kan göra det man känner för utan att det blir konsikvenser för personerna kommer alltid tillbaka i slutet.
jag känner mig som i stadiet där marissa dör i oc.
summer blir naturaktivist och förstör skolans labb för hon inte vill veta av vad som verkligen är problemet. hon skjuter bort seth för hon vet att han inte kan förstå hur hon mår.
hon blir en annan person för att slippa tankarna men de är alltid där i bakhuvudet och förgör en.
men alltid där i slutet så löser allt upp sig i serien. sorgen försvinner lite och det blir som vanligt, men gifter sig för att man klarat krisen ihop och även att allt står emot det så gör man det.
delvis för att bevisa för sig själva hur mycket man verkligen älskar varandra och vet att man alltid kommer stå där på samma plats i slutet av allt.
satan...
------------------------------------------------------------------
Years from now
They will make water
From the reservoirs
Of our idiot tempers

Soon enough
Working hard will make a man out of you
Through and through


Your gentleman father
Would pray for a daughter
As he walked
From room to room saying
"Women are winning the tournament of hearts, somebodys gotta lose"

Soon enough
Working hard will make a man out of you
Through and through
Soon enough

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar