lördag 27 november 2010

anna vs. hanna

Anna. säger:
hahahah, aja. han sa att han behövde mer tid så jag får väl bara ge honom det.
h säger:
tid ja
jag hade också velat ha lite mer tid, skulle du kunna fixa det med?
Anna. säger:
va menar du med det ? ;/
h säger:
att jag vill ha tid?
äsch, det hade varit skönt med lite tid
Anna. säger:
hahahaha, nu fattar jag NADA!
h säger:
eller kunnat pausa tiden och så .. ja, kan man typ spara som i spel?
man sparar och så kan man stänga av och sen starta spelet och fortsätta när man vill
Anna. säger:
ah! och kan starta om när man vill osv!
h säger:
det kan ha gått allt mellan en vecka till en månad innan man spelar igen
JA!
spola tillbaks
spola fram
Anna. säger:
ge mig spellivet.
åååh, jag vill bli en sims!
h säger:
JA
fyfan, vi borde uppfinna det

åh, gud va smart, jag älskar när vi slår huvudena ihop!

1 kommentar:

  1. vi borde göra det oftare, då hade det inte funnits några problem som inte gått och lösa!

    SvaraRadera