fredag 19 november 2010

dear mister president fortsättning.

jahopp, nu är jag hemma.
suck!

på praktiken kom jag 30 min sent (bussen var försenad) och jag fortsatte att städa idag.
sen upptäckte jag även att vi har en till praktikant som är där fredagar.
han är dock inte lika trevlig som ann-marie så fuck him.
ne gud va otrevlig jag är. men ne, jag och han gick inte ihop.
han trodde att han var något när jag försökte hjälpa han (han går i 2:an så, ja, det är normalt att jag kan mer än honom). och han och hans flickvän satt och såg på mig och fnissade. orka.
de va fula och kan vara ett fult par ihop.

förlåt men jag är på dåligt humör.

jag fick min emmaboda biljett igår av moa och min tumme mår snart på topp igen. desutom lyckades jag med min svinrygg idag (!!!!!!!!!). det kändes förbannat skönt! och jag skulle få godkänt på min perm rullning som bara tog 45 min (!!!!!!!).

men efter praktiken så väntade jag på bussen... och jag väntade... och väntade... och väntade. men buss fan kom aldrig.
efter 25 min så kom bussen till första hållplatsen (jakobsberg, och bussen går jakobsberg-sollentuna!)
detta ledde till att jag var frysen som fan och fortfarande är det.
och jag som trodde att jag inte kunde bli på dåligt humör.
fan ta sl om jag blir förskyld!

mamma och pappa är hemma dock.
så jag blir bara själv imon. det är skönt. slipper göra mat.
och får chips idag. det är gott.

nästa vecka kommer anton. längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar