torsdag 25 november 2010

For a pessimist, i'm pretty optimistic.

åh, jag vill inte vara på praktiken mer. den suger all livslust jag har just nu och jag är så sjukt trött... det är inte bra att ha veckovis. jag mår dåligt av att ha det. hoppas inerligt att vi inte har de i vår igen.

nästa vecka kommer nog sitta bra.
mamma och pappa och ev. amanda ska komma någon dag (och jag ska se till att det inte blir samma lr på en tisdag) sen får jag ragga upp någon mer som ska komma.
idag kommer det vara en seg dag. igår fick jag en utskällning om varför jag inte plockar tidningar i salongen lr sopar (ursäkta men de gör jag!)

imon kommer anton. åh. jag har saknar honom. hans klippning kommer ta tid. de ska jag se till med.
ska färga honom och klippa kortare. med andra ord sax över kam. och färgningen tar ju nästan 1 timme. med andra ord 2 timmar lätt!

sen har jag börjat kolla på makeup skolor tills i vår. men har ingen aning om vad jag ska välja, om jag ska ta ett lån lr om jag ska ta en "mindre profisionell" i vår och sen gå den stora om några år. när jag provat att söka jobb och gått lärlingsurbildningen och mitt liv är i ordning igen. för då har jag ju kanske hunnit fixa 60papp.
aja. får prata med päronen va de tycker låter bra.

idag sov jag typ 3 timmar. inte roligt. jag kommer inte vara rolig idag. ska fråga om jag får gå vid 4-5 tiden idag och hitta på någon lame ursäkt om varför. ex... jag fick en tid igår hos opikern för att se om mina glasögon är för svaga/starka för jag har så ont i huvudet jämt.
åh, låter som en bra idé, visst de kommer fråga imon om hur de gick men jag får komma på något bra svar om att de inte verkade som de men att de skulle skicka ett mer konkret svar hem.

åh jag är så smart!

nu ska jag fixa mig. ligger bara i nattlinne och trosor så.


1 kommentar: