tisdag 2 november 2010

små små steg.

jag känns det som om det blir en stressig dag.
det börjar med att jag ska till sats (om jag inte kan byta tid) och sen fort vidare till jobbet.
på jobbet ska jag tillbringa min tid till klockan 6 och då bär det av till jacobsberg och praktiken.
sen blire att jag ska åka hem och äta och packa osv och sen ska jag åka ner till jönkan.

hoppas jag kan ändra tiden så jag antingen kan gå till sats ikv lr i helgen lr något.
detta då jag isf kan hinna med praktiken på morgonen och packa.
ska ringa dem vid 9. de borde gå då. iaf med telefonsvararen så hon får ett medelande att ringa upp mig.
igår handlade jag fin fina skivor. the used, 30 seconds to mars och walls of jericho.
ska hinna beställa travis och constantines med någon gång denna veckan (om de har öppet i helgen).


1 kommentar:

  1. åh fyfasiken! hade varit super ju, när kommer du ner och hur länge stannar du? jag kan vilken dag som helst förrutom fredag eftermiddag ;D

    SvaraRadera