onsdag 10 november 2010

Himlen lär inte hålla det emot dig.

Nu känner jag mig dålig på min uppdaterings sida...
okej. på tisdagen förra veckan åkte jag då ner till jönköping.

på onsdagen åkte jag och anton m. familj till ullared och jag handlade lite skit (film, tv-spel, minneskort, underkläder och yoga matta OCH vampire dairy böckerna!!!!)

på torsdagen så åkte jag ner till lilla jönköping och upptäckte att halva staden håller på att försvinna och träffade hanna. Hanna som jag som vanligt var tvungen att snacka av mig allt skit och hon samma med mig.
åh, fina Hanna. Jag vill mobba fler personer. BTW!!! biljetterna har gått upp som faaaaan igen så kan inte komma ner v.47... ska se till att fixa mitt cp kort och köpa så jag kommer efter nyår... right? funkar?

på kvällen så skulle anton dra och träna och detta ledde till att jag åkte hem till robert, som inte var hemma så jag satt med hans mamma och när han väl kom... sov i hans säng till svampbob typ.

på fredagen så drog jag vidare och mötte upp emma på a6. gick och glodde lite där och åkte sedan vidare till makeriet i jönköping och åt frukost och sen vidare hem till henne.

där fixade vi med hennes rum hela dagen och slipade och spacklade. dock blev det klart men vi såg ut som om vi åldrats med ungefär 100 år på 1 timme. inte kul!

på lördagen så stressade jag och anton sönder oss för vi upptäckte att kalaset i vetlanda började typ vid 2 och vi inte köpt presenter. så vi far till a6, handlade kläder till jakob och karin och sedan for vi vidare till vetlanda.
där va vi hela kvällen och ja, var på kalas.

på söndagen så hämtade mamma och pappa mig i aneby.

i måndags så började min första praktik dag.
jag hade självklart glömt grejerna i skolan och fick åka och hämta dem.
praktiken är okej. inte så mycket att göra då det är "lågsäsong" på frisör delen och ja.

i tisdags så var det praktik ännu en dag och jag upptäckte att jag hade en "praktik"vän som gick i 3:an på edsbergs gymnasium. med andra ord kommer ju tisdagarna vara höjdpunkten på veckan i framtiden... lr fredagarna med men ah. de är väl allas.

idag så upptäckte jag när jag vaknade att jag hade skit ont i halsen och att migränen var extrem så jag knappt kunde stå upp.
detta ledde till att jag itne ville gå och må piss på en praktikplats som gör att man FÅR ont i huvudet.
inte heller promenera i snön och frysa sönder mig och min hals mer.

idag såg jag även att jag hade fått ett mejl från naturkompaniet och att de ÄNTLIGEN har skickat min jacka och den är på väg.
med andra ord får jag den senast tisdag om allt går som det ska. Awesome!

nu ska jag gå bort till konsum (2 hus away) och köpa chips, ostbågar och cola och fetta mig hela dagen med det och medicin.

1 kommentar: