torsdag 25 november 2010

Where's hope when misery comes crawling?

nu har jag börjat på andra boken av vampire diaries och är förbannat irriterad.
jävla skit bok. du suger.
den och serien är typ som katt och hund (INGET GEMENSAMT). de har tagit bort personer och lagt till en massa, gjort en massa till pussys och andra till mördare.
sen så har innehållet inget med serien att göra.

jag vill inte veta av böckerna längre..
jag måste trösta mig med serien sen.
och försöka hitta avsnitt 16 i säsong 1 och säsong 2.
ev. köpa dem.

nu har jag migrän igen. det är ju förbannat skönt.
dock är det bara 1 dag kvar på denna veckan till jobbet och den dagen kommer nog vara bra.
måste bara hitta på något framtill klockan halv 4 och sen ska jag gå på lunch och anton kommer och jag ska klippa honom.

får se vad jag gör i helgen. tänke åka ner till jkpg och överaska emma. men upptäckte att hon troligen var på dh. skit unge.
aja.


1 kommentar: