måndag 11 oktober 2010

tröttheten lägger sig inte förens man somnar helt.

nu har jag haft ganska mkt för mig ett tag.

började med att jag åkte ner till jönköping i måndags för att umgås med min fina anton.
även fota min brud och haute coute. de blev carro och jonna.

jag åkte hem på onsdag kväll då pappa plockade upp mig i aneby. vi kom hem till sthlm runt 2 tiden och de blev bara att hoppa ner i sängen då jag började jobba vid 10 i älvsjö dagen efter.

där jobbade jag typ dygnet runt och stod upp i ca 8 dagar i 4 dagar. inte kul!
men jag får ju pengar.
de är skönt.

nu så har jag sovit och ska sova ännu mer och få bort att jag har ont överallt i kroppen och att ögonen knappt kan vara uppe i 1 timme utan att vilja lägga sig ner och sluta dem.

tur att de e sovmorgon imon innan jobbet är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar