söndag 17 oktober 2010

letting go is the toughest part.

nu har hållt på att flytta och sånt i hm, två dagar.
och nu blire inte något mer på ett tag har jag och pappa bestämmt.

hos mig blir de bara när jag flyttar till min egen lägenhet när jag är klar med all studering (även lärlings åren).

kan stå ut med att bo hemma då eftersom det kommer bli jobbigt att få ihop pengarna annars (mohahaha).

mitt rum har det blivt lite ändringar i. men jag tror att det blir bra iaf.. lr rättare sagt jag VET att det blir bra.
dock har målafärgen tagit slut så jag kunde inte måla klart, och drf inte sätta upp grejerna. jag vet även inte hur jag ska sätta upp sakerna på min andra vägg så ja, det får bli en hel dag på mitt rum imon med pappa då jag har städat och donat i vardagsrummet och tömt de sista katongerna.

mamma kan faktis få fixa med tvätten osv då det är hon som vet hur det ska vara.

aja, nu blire nog snart att fixa sig och sen lägga sig i sängen så jag kan börja tidigt imon så vi hinner åka och handla färg (ska även försöka få igenom att köpa garderob och bokhyllan imon med *håller tummarna*.

desutom har jag ätit FÖR mkt chips och dipp och druckit för mkt läsk för att orka sitta kvar här.

med andra ord inleder jag min "slappa framför tvn m. sötsaker och fixa lägenheten i filmpauserna" över och jag ska fixa mig och leda min rumpa till rummet och min säng som står mitt i rummet för tillfälligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar