tisdag 12 oktober 2010

Cogito ergo sum.

nu ska jag börja fixa mig, efter att ha ätit halva pringles förpackningen känns det som om det behövs.
ska börja med att packa ner mina grejer i katonger då vi flyttar på fredag, alltså om 3 dagar.
det låter skit awesome.
och jag vet att mitt rum kommer bli lika awesome.
  • bland annat så ska jag måla min vägg igen.
  • sätta upp en storväggklocka som täcker nästan en hel vägg.
  • sätta upp en text ("amor vincit omnia")
  • sätta upp en spegel + en massa hyllor, där jag ska ha egentligen allt mitt skit (frisör/smink del)
  • sätta upp tvn m. hyllor under för dvd, tvspel, filmer, spel
  • ev. sätta upp ett uppfällt bord vid sängen som jag ska ha som databord m.m
  • sen blir de ju mitt barbord någonstans i rummet

yeah yeah.
Jag kommer nog lägga upp bilder när det är klart. vilket det kommer nog vara på måndag då jag är ledig i helgen och jag känner verkligen att jag vill få klart det så fort som möjligt.´

So, Ikea, here I come! (hyllor hyllor hyllor :G)


1 kommentar:

  1. Härligt, lycka till med flytten och att allt blir bra i det nya ! :)

    SvaraRadera