söndag 3 oktober 2010

This is how the world will end.

imon bär det troligen av till jönköping. det var ett tag sen.
får se hur detta kommer att gå.



Det kommer att vara fotografering till 100 och umgås med min pojkvän till 1000.

Imon kommer jag åka från sthlm runt halv 6 tiden och skulle vara framme i Jönkan vid ca halv 9.
under denna tiden, framtill att jag åker, så kommer det att bli skola m. mössprovning och skolfoto. Jag kommer även att käka lunch med min mor. Efter skolfotot så ska jag åka in till beyond retro igen och köpa ett par skor och ett par handskar, ska även kolla in beyond på åsögatan och se om det är bättre än de i stan (vilket som är tveksamt).
Imon kommer jag även fylla på med en helpackning med löshår och hårnålar m.m från skolan, får smyga med det när serap och sussie har gått.
dock måste jag ju bestämma idag vilka färger och sånt.
med andra ord måste jag få tag i anna och ta reda på ett ungefär vad carro har för hårfärg.

gud, känns som om man har jätte mycket att tänka på just nu. Imon måste jag ringa till Diana med och se om jag kan vara där på praktiken. Hoppas innerligt på det annars är jag ganska så körd.

Nu har jag börjat packa ner mina saker. För er som undrar vrf så är de så att nästa vecka så flyttar vi.
Det kommer att bli förbannat skönt. Få ett rum som är ens eget och du får göra precis vad du vill med det.
Kommer ju iaf säkert bli hyllor till 100 (överallt) och en ny väggmålning.

Just det! Jag ska nog försöka hinna in till Lena och Kim imon med och beställa tid för min andra tatuering och säga hur jag vill ha den och var.
Den kommer att bli skit snygg bara de får till den så som jag har i mina tankar.

jag har kommit på att ni inte riktigt sett min första. to bad for you. ni får kassa bilder och om ni vill se den så får ni allt träffa mig. (Mohahaha)

Nu är jag trött och jag ska upp tidigt för att packa ner mina skivor/filmer, packa ner till fotograferingen och anton, fixa mig till skolfotot, städa mitt rum m.m.

Gud jag kom på värsta bästa grejen, de måste jag kolla upp. önska mig lycka till.


1 kommentar: