fredag 22 oktober 2010

det kompliserade blir inte bättre...

idag och igår upptäckte jag verkligen hur svårt jag har att komma nära folk.
asså jag har lätt att bli vän med folk men inte att bli VÄN med folk.
det är liksom när gränsen kommer så måste de klara att gå över den annars så spricker det.
på detta sättet måste jag vara världens svåraste att verkligen lära känna.

men även när man väl gjort det den jobbigaste då jag inte kan släppa taget.

hmm... fan va kompliserat det lät.
men det är nog drf jag och anton håller ihop mot alla ods.
han är ju typ likadan så. lr inte ytligt men om du ska ha honom helt öppen och säga precis vad han tycker och tänker osv osv.
idag märkte jag en som börjat påbörja att klara av den gränsen.
drf ska jag hedra min kväll och enda måltid med att prova hennes pannkakor.
- smör och socker
hmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar