tisdag 19 oktober 2010

Take it of.

nu har jag betalat skulder och blivit 800kr fattigare. ogillar starkt, satans produkter från tigi som lockar en att ta fram ett kort.

var och letade praktik plats igår.
får se om de blev något napp. fick ett jobberbjudande dock. skulle bara lämna in cv. det kändes nice!

idag stannar jag hemma från skolan, satans mage och huvud.
Måste få tag i mamma och se om hon tycker att jag ska stanna från jobbet med lr ej.

Sen är jag sjukt sugen på att glida ner till centrum och köpa hyllan som jag och mamma hittade igår på village. Måste se vad mamma säger om det med bara dock.

Hon kanske kan betala halva, för den kostar ju dock 1000 pix typ *suckar*.

Tur att jag får lön på måndag. det är behövligt. Med tanke på att 3 månaders kortet kostar runt 1500 pix.
Ska börja lägga undan några hundralappar i månaden som jag inte får röra.

Sen ska jag fixa pengarna från emma som hon är skyldig.
Yeah yeah.

Nu ska jag ringa mamma igen så får jag bort lite grejer på rummet så jag inte har hälften kvar i flyttlådor.

Sen ska jag allt gå till konsum och köpa en ben och jerry glass.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar