torsdag 28 oktober 2010

jippikajej mother fucker.

asså de e fan helt sick!

mina ben gör förbannat ont. jävla skit!
dock så kommer nog anton idag. det känns förbannat skönt.
det är nästan så jag inte ska gå till skolan imon utan bara ligga och mysa i sängen med mannen och se på film hela dagen.
de låter nice. ska överväga det.

jag har äntligen fått reda på vad man ska skriva i om man tappat bort sin dvd dosa.
JAG BEHÖVER den.
jag känner mig naken utan min dvd då jag är typ filmfreaket nr.1.
jag har ju liksom inte kunnat se på någon film i typ 2 veckor. suck.

dock så har jag därmed (att filmen är borta) hunnit upptäcka att canal + serier visar true blood. detta ledde till att jag verkligen insåg hur bra det är. suck. jag måste skaffa den 2:a säsongen.

yeah yeah.
idag får jag se om jag stannar hela frisör. tror inte det. ska nog dra hem efter 2 momänt som jag har gjort så jag "visar" för serap att jag faktis kan frisör och kan få vg i frisör e.

idag är det jobb. WIE! jag har faktist börjat gilla jobbet, ser det inte som en plåga över att jag måste gå och jobba.
undra om det är för att jag och rasmus börjat prata mer än "hej" eller för den förbannat bra lönen som jag fick förra månaden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar