tisdag 19 oktober 2010

På liv och död.

nu har jag fixat mitt rum ännu mer och slängt bort mina flyttlådor osv. fast nu står allt som ska vara på hyllan som ska komma i fönstret, på barbordet och på toaletten. men hellre de för nu vet man faktist vad man har och kan gå i mitt rum utan att behöva springa runt en massa saker.

garderoben är yttligare fixad och allt som behövs nu är mina dörrar. hoppas mamma beställer dem på jobbet så de kommer snart.

förresten, idag mår jag inte bra. utöver att kroppen inte mår bra så har jag krossat mitt eget hjärta genom att slänga ungefär 100 skivor och 20 filmer idag då jag inte får plats med nya annars. suck.

åh, jag vill kolla på film! måste köpa en ny dvd dosa (då den har försvunnit i flytten).
men nu blir de ben & jerrys och top model.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar