måndag 13 september 2010

The sun comes up, the story dies.

nu äre tyler hilton lite tyst i bakgrunden för att muntra upp mitt godis ätande.

idag så började vi vid kl 10 på nordiska museet. jag och hussein skulle mötas men på någonstans på vägen så hade han förflyttat sig och vi gått förbi varandra och han försvunnit. detta ledde till att jag fick ta mig dit på min egen hand och ta sällskap med my och steph.

där skyndade jag och husse på så vi slutade vid 11, fast de skulel ta två timmar. HAHA.

efter de åkte jag hem till emma och tog en promenad med hundarna, vilket ledde till att jag gick halvvägs till scania vilket var förbannat jobbigt, + att jag gick runt kvarteret en runda till sen, + att jag därefter promenerade i SNAABBT tempo från stockholm södra till medborgarplatsen för att ta tunnelbanan till slussen där jag efter att ha kommit till östervik fortsatte min snabba vända i en kolsvart stad för att kunna komma hem.

gud va skönt det kommer att vara när vi flyttat till sollentuna då jag kan ta bussen till pendeltåget och sen tunnelbana till skolan. detta leder till att jag egentligen aldrig behöver gå. damn, thats nice!

imon äre sovmorgon till 12 och sen arbete... hmm...

btw, min tattoo ser bra ut och börjar bli "gammal".

1 kommentar: