tisdag 21 september 2010

How could this been done.

jag börjar faktist bli lite trött igen nu.

nu när vardagen har börjat och inget är nytt och intressant.
man vet vad man har för personer i klassen, har sina vänner, träffat alla sina lärare och lärt sig att hitta i skolan.
upptäckt att dem kan mindre här upp men vissa är ändå bättre på andra saker än vad man själv är.

man har lärt sig att ta rätt tunnelbana (som jag alltid kunnat men aja), lärt sig stads bussarna.
tröttnat på att gå på stan.
tröttnat att gå på bio på sergel och letar nya möjligheter.
tröttnat på att veta vad som händer imorgon, veta precis hur dagen skulle göra.

jag jobbar dygnet runt känns det som...
om man ser min vecka så skulle ma nog skratta åt den. allt är förutsägbart.. va de de förut?

måndagar, vakna, skolan och sen jobb i södertälje.
tisdagar, vakna, jobb i södertälje, skolan och sen jobb på comfort
onsdagar, vakna, skolan och sen jobb i södertälje
torsdag, vakna skolan och sen jobb på comfort
fredagar, vakna, skolan och sen sova.
lördag & söndag, jobb / vara i norrtälje.

detta är nog med tanke på att jag inte har någon som jag riktigt börjat vara med på fritiden.
satan.

jag saknar att inte veta hur dagen ska vara. helt plötsligt bara hör man "kom till mig, jag ska ha filmkväll, köp chips."
så va de i vetlanda. alla var lediga och helt plötsligt fick man ett sms, grillning i östanå vid 6. syns där då.

fast här skulle de mer låta som, krökning på k15 vid 9. ses vi innan?
haha, yeah yeah

de får de blir mer av bara.

tänk på emma, carro och anton varit här.

1 kommentar: