fredag 24 september 2010

Hell yeah.

idag har jag varit på blandat humör..
hmm.. posetivt och negativt..
lr jag har nog varit på posetivt men sen fått negativa inslag då jag varit lätt irriterad idag.

paula dock tror jag gjorde min dag, då hon typ älskade min nya frisyr och mina skor och blablabla.
men även alex och elin.. som vanlgit.

vi hade frisör teknik hela dagen, på morgonen klippte vi in nya dockor (YEH) och på eftermiddagen vågföning (SUCK).

sen hade vi skolfoto... dock ville inte våran klass ta något för vi va omkring... 8 pers av 24. detta ledde till att fotografen inte heller tyckte att de va så kul och sa att vi kunde se om vi kunde ta det någon annan gång... då flera i klassen är där.
Jag säger flera i klassen för jag tror inte att hela klassen har varit där samtidigt någon gång och jag ser nog ett nytt ansikte på studenten. HAHA.

Nu har jag vari tute och gått i skogen med hundarna i 40 min och jag tror nog att det blir någon timme till i norrtälje då så fort mamma kommit hem så ska vi åka dit.

imon kommer karin m. familj och annelie. de blir nice.

sen så har jag fått lite nya idéer genom att tänka att jag kanske ska kolla om jag får praktisera på hair house nu dessa 4 veckor som kommer. Då jag känner en stark lust att träffa alla igen.. Då kan jag med andra ord vara i jönkan och pendla typ första och sista veckan (då jag inte tror att jag har någonstans att bo i 4 veckor) och sen så bo hos karin och annelie någon vecka vardera.
måste ringa till nettan och cilla och kolla. annars får jag börja grov leta i sollentuna på riktigt och inte bara tänka att jag ska det.

ne nu blire öl och tv, som en äkta gubbe. Hell Yeah!

1 kommentar: