måndag 27 september 2010

bomberna invaderar.

för att jag är typ ganska glad idag... lr inte...
de varierar..

hmm.. tandläkaren var en brutal sate som gjorde att hälften av blodet som finns i min var på ansiktet när hon var klar och att hon bildade ett "hål". som aldrig har funnits där förut, men vad förväntar man sig när en kärring sitter i typ 10min med att bara borra/slipa och hacka på tänderna och absolut på en. om jag hade varit tvungen att pröjsa så skulle de ju var för att de måste få in pengar och hon är den som kan ta skiten.

aja, jag hittade folktandvården lätt efter alla om och men, de va skönt.
sen så har jag hittat 3 ev. modeller. de e awesome!
med andra ord två klara till tidningen och en till kollektionen/tidningen.
detta är min insperation till kollektionen (houte coute):

men de ska vara mer färg och kruks i det. fan va nice

sen hittade jag en trevlig bild på sannes blogg från mospit.

skit jag glömde ringa idag. får göra det imon!
nu ska jag dra iväg och flyga omkring mitt hus.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar