torsdag 30 september 2010

Middel of nowhere.

nu har Emma och Tb varit här i... hm... två dagar.
Igår så chillade vi, drog på stan och hm, satt hemma och glodde.
Sen idag så tog vi en sovmorgon och sen så åkte vi in till skolan och färgade+klippte Tb och klipte Emma.

Tb blev skit snygg (fan va bra jag är!)
Emma kommer bli det imon när vi har färgat henne och lagt i löshåret.

Imon ska även Emma tatuera sig och jag ska vara hennes hjälpande hand genom detta och få henne att tänka på allt annat än att hon har en nål i sig och att det gör ont.
Imon ska även jag och Emma gå på Dumma mig.

Gud peppar sönder mig. längtar efter att äntligen få se mina gula små söta figurer och mannen som ska sno månen.


btw, jag har förbättrat min idé om tatueringen bakom örat. Den ska ha något: 1. som presenterat musik, 2. något som presenterar vänner, 3. något som pressenterar passion, 4. ett A
bra va?

yeah yeah!

1 kommentar: