fredag 10 september 2010

nemen ojsan,

drog efter halva dagen då jag verkligen itne orkade vara i skolan för vi håller på med förbannat tråkiga saker just nu!

jag vill påbörja mina projekt. ååh. seriöst kan vi inte få göra det ist?!
jag måste ju förgudsskull rita upp en hel tidning för att veta hur jag ska göra den!

aja.

idag har jag slösat skivor då jag bränt ut one tree hill säsong 1-5 och ska bara skaffa de sista avsnitten på 6 och sen bränna ut den med.. dock är de ju typ 2 säsonger till som behövs laddas ner med, men det är en annan 5:a.

ooh, nu hoppas jag att jag kan få alla mina modeller med bara! Mikael och Amanda är pepp bara de helt kan och inte går i skolan/håller på med valet/jobbar så behöver jag bara en till och de e bara att ragga upp hanna eller elsa till.
skit att det inte kom någon idag, jag hade verklilgen behövt det!

min tatuering är fin! den bajsar inte ut vätska och färg längre så och börjar bli lite mer som den ska. så nu gäller de bara att senorna och musklerna slutar göra ont så jag kan gå normalt och ha på mig mina nya snygga kängor.
de e nästan så att jag ska ta kort på dem imon och lägga upp.
men bara nästan.

deta inlägget blir skit töntigt men jag är töntig och absolut nu när jag vet att jag ska jobba 2 helger irad och verkligen känner att de kommer bli skit så. hmm.. ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar