onsdag 15 september 2010

Make a mountain of your life.

denna dagen började med en behövlig sovmorgon, ilska på gräsmattan som jag klippte och migrän (som fortfarande ligger i)

denna dagen har varit den mest ovärda på länge... i skolan så höll vi på med studenten igen... jag har redan tröttnat på den och den har inte ens börjat.
iaf vi kom fram till var skivan skulle vara och att vi behövde sälja tio biljetter var. fråga mig inte hur jag ska lyckas, får hitta på något.

iaf så gjorde jag inget denna lektionen och jag drog direkt till jobbet för ovanligheternas skull och började vid halv 3.
där så va de skit och jag fixade med en massa slangar och flyttade omkring i lagret.

nu ligger jag i sängen och smsar med anton och lyssnar på nada surf.

jag hatar denna dagen, får se vad morgondagen erbjuder.

(har föresten ställt mig i bostadskö i stockholm och sollentuna, de e nice)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar