söndag 13 februari 2011

Save yourself, I'll hold them back.

idag är jag väldigt uttråkad.
Jag orkar inte ta tag i att plugga till gesällprovet så jag inte finner något intresse längre i att plugga.

Får ta tag i det nu i veckan och försöka iaf läsa ut färglära boken och anteckna saker som känns viktiga och sen övergå till kemiläran.

nu är det bara 13 dagar kvar till spelningen i jönköping är.
och bara 9 dagar kvar tills jag åker ner till småland och träffar alla mina fina vänner och arbetar på projektarbetet.
nu håller jag på att packa ner lite saker som jag ska ha med mig dit och modellers kläder som jag ka ta med mig.
fattar dock inte hur jag ska få med mig allt. kommer behöva minst 1 väska till...
alltså 1 resväska, 1 metalväska, 1 handväska + ev. 1 bag/ryggsäck + en massa påsar.
tror nästan att jag får leta efter en större resväska.

imorgon så ska jag köpa lite mer grejer. alltså jag kommer bli mer pank.
men då ska jag bara köpa mascara, svart och gul ögonskugga och en till hårfärg. alltså blir det inte såå mycket som förra gången.
tur att lönen kommer snart så jag har råd med den andra delen av mina modeller + utskrifterna^^

för någon dag sedan så köpte jag och sanne biljetter till my chemical romance den 18 mars.
det är riktigt fint.

På onsdag ska min utväxt bli färgad och jag ska bli lite ljusare med någon slinga troligen, får se om de blir klippning då med. Ska ju vara modell på moas, my och antons visning.

jag har förresten börjat få en visdomstand om någon vill veta och de gör så förbannat ont.
och jag ser framemot morgondagen då jag ev. ska byta piercing.
kommer nog få mina smycken denna veckan med. hoppas innerligt på det.
en ring och ett halsband från wopsydaisy:s djurensrätt kampanj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar