lördag 26 februari 2011

it's not a lucky day!


jahopp, idag släpps bomben.
men det är alltid mycket att göra innan bomben släpps och det känns som denna har tagit ännu mer energi än det brukar göra.
antingen är det för att jag är ring rostig eller så är det att insikten har blivit konstig och det inte går att göra något ungefär.

iaf!
igår så var det inte min och sannes turdag.
detta då dem ringde från kultushuset och berättade att ljudet hade total kraschat förra helgen och att det inte finns något vi kan göra åt det typ så då fick jag och sanne panik och åkte runt och hyrde/hämtade en massa grejer från KFUM och nya musik.
Dock så löste sig detta efter att vi är 1700 kr fattigare och har kramp från topp till tå.
sen när vi var inne på insikten upptäckte vi att vi hade låst inne oss (smart as jag vet).
dock så insåg vi efter ett tag att vi kunde ingången till insikten och gå ut via denna så detta gick med bra!
när vi sedan... ca 4 timmar senare - med så ont i armarna att sanne inte ens kunde ta ett bloss på sin cigg så åkte vi hem och övertalade lisa att åka lite senare för att vi skulle äta innan vi åkte in till krogen.
detta gick jätte bra och vi var klara och allt och då fick vi för oss att gå ut och röka...
efter att vi var klara med våra ciggaretter så insåg vi att ingen av oss hade en nyckel med oss och detta ledde till att vi hade låst ute oss.
vi får panik och börjar knacka på michaels fönster och han släpper in oss i grannhuset och vi försöker klättra över - utan posetiv respons.
dock så ringer finingen till en tjej som bor i sannes och lisas hus och hon säger att hon är kvar i jkpg och att hon ska åka tillbaka till mullsjö på kvällen!
så vi tillbringar alltså kvällen hos michael genom att kolla på film, massera varnandra på led (där man efter ett tag byter främre personen) och typ... sover på varandra i en stor hög.

vi hämtar tjejen och sen drar jag, sanne och michael tillbaka till honom för att fortsätta kolla på filmen osv.
där tillbringade vi våran tid till typ 2 och vi promenerade bort till oss och kom i säng typ halv 3-3.
alltså detta löste sig med + att vi sparade pengar då vi inte gick ut (försöker se något posetivt i detta).

nu har jag varit vaken sen halv 6-6 och kan inte somna om medans sanne sover som en stock.
jag mår illa och känner verkligen hur ont jag har i mina armar och ben och framför allt händerna och känner mig inte super peppad för att få plocka upp ljudet till spelningen ikv + att hämta ett trumset på nyamusik.

nehe. nu funderar jag få att............. ta en långdusch, skriva lite vad som behövs idag, äta en macka och sen får vi se vad som händer.

imorgon kommer alla mina modeller från eksjö/vimmerby osv osv och ska fixa sig... ca 10st, ingen hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar