söndag 20 februari 2011

I turn my camera on.

nu har jag snaaart packat klart!
ska bara ta lite tänger och nålar från skolan och lägga ner de i väskan...
en klippkappa med!
jag har bytt väska och insett att de kommer bli skönt även att den är så förbannat fet!
så fet att jag hade kunnat packa ner mig själv i den om jag hade velat.
tur att det kommer försvinna en massa till hemfärden så som böcker, presenter och färger m.m.

nu ska jag sätta igång och skriva på min samhälls uppsatts och sedan låta mamma eller emma läsa igenom dem så att jag har dessa två klara och kan skicka in innan tisdag morgon.

snart åker jag.
ska bli riktigt skönt.
få projektarbetet gjort och 3 saker avprickade (fotningen/stylingen på 18 av modellerna) och sedan samhällskunskapen, då kommer jag bara behöva oroa mig för att kunna spara pengar till lägenheten, utskrivningen av bilderna och framför allt gesällen.
allt kommer att bli så skönt i slutet av april..
då kommer alla stora saker vara avklarade och jag kan bara slappa.
jobba sönder mig och då en massa pengar!
(vilket jag behöver då jag ev. ska flytta så fort jag får ihop pengar till lånet och fast anställning.

nu ska jag börja plugga så jag hinner klart innan maten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar