tisdag 15 februari 2011

dödar packningen!

jag tror att det är känslor som gör mig så stressad.
att jag är nervös för dem och att jag är uppspelt på samma gång.
för nu är det mesta klart...
jag har handlat det som behövs handlas inför projektarbetet, nästa vecka har jag fotat den större delen av dem och har bara 3 kvar som jag ska göra i sthlm.
och här i sthlm har jag troligen en fotograf nu som kan hjälpa mig så behöver inte oroa mig för det heller.

sen så har jag kommit på en festfrisyr till gesällen.. lr jag och sussie har gjort det.
sen så har jag börjat döda min packning för att kunna få plats med allt så allt jag oroar mig för när det gäller projektarbetet är att kunna få med mig alla väskor..
just nu ligger jag nämlgen på 1 resväska, 1 bag, 1 frisörverktygs väska (full m. smink, färg, produkter och verktyg) och en tygpåse som jag ska ha som handväska (alltså kommer den bli full med en massa skit!)
hoppas det är allt!
men nu har jag det viktigaste med mig...
nu är det bara mitt smink, alla borstar, mitt saxhölster, 3 olika tänger, hårnålar/spännen, 1 par skor och övrig skit.
ska allt skita i att ta med min dator!
kommer ha för mkt ändå och alla som jag ska till har en dator om det är akut + att jag har ju min fina mobil.
tur att jag har liiite plats kvar i alla väskorna.
biljetten måste jag ta med mig med! gud den får jag inte glömma.

sen är det bara gesällen jag behöver oroa mig för.
färg och kemi läran och skäggmodellen.
tur att jag får lov i 2 veckor nu...

men nu ska jag börja fixa mig för skolan/jobbet och sätta på lite högre musik.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar