torsdag 21 januari 2010

svullen och vattenfylld kossa.

detta KAN nog inte vara en posetiv vecka för mig. fast några utstickare finns typ...

  1. fick sitta och kolla på när 4 klasser åkte pulka i 2 timmar pga. att jag inte tycker om snö... med andra ord inte pulka. desutom fick vi inte sitta inne...
  2. fick tillbaka min mobil som varit på lagning... igen, de fanns inget fel (surprise), men ändå e de fel på den. ROLIGT! men iaf, jag kom på att jag har slarvat bort min laddare och mitt headset...
  3. på jobbet i onsdags så märkte jag att jag fick en röd svullnad på hakan och sidan om den. när jag hade kommit hem och tvättat av mig allt så sprack den och de rann ut vatten... familjen trodde att jag fått svinkoppor sedan mina förskylningar.
  4. missar ännu en dag för att jag vaknar och när jag drar bort plåstret från hakan så rinner de fortfarande och det leder till att vi ska till sjukhuset.

Jag hoppas innerligt att fredagen och helgen blir bra och svullnaden lägger sig... för just nu, ser nederdelen av min haka ut som en svullen och vattenfylld kossa.

Desutom saknar jag Anton så SJUKT mkt, dock är det bara 2½ vecka kvar tills han kommer hem tur, lr njae. för sedan åker han iväg 1 vecka till föresten på sportlovet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar