måndag 25 januari 2010

måndagen den 25 januari.

snart har en hel månad gått på 2010... och jag har inte gjort ett skit.
Jag har bara funnits där.

Vi ska meddela att bandet lägger ner nu i veckan.
Jag har varit sjuk typ konstant.
Jag har ont i huvudet just nu.
Jag har legat och kollat på OC typ varje kväll då de inte funnits något att göra.
Mitt självförtroende har gått neråt, belive it or not.
Jag har verkligen insett hur mycket jag älskar Anton Sundling.
Jag och Anton har bestämt att vi ska ställa oss i bostadskön nu till en lägenhet i Stockholm.
Jag har bestämt mig att skaffa rockabilly och sedan fixa mitt hår på något konstigt sätt.
Jag har beslutat att ta tag i mitt musikintresse och göra flera spelningar och knarka det i typ ½ till och sen om jag flyttar, sluta och bara skaffa när det blir förfrågningar.
Jag har fått bebissjukan och vill skaffa familj ett "nytt liv"... typ nu.
Har bestlutat mig att ta tag i att träffa alla de som jag typ aldrig träffar pga. att vi är för lata för att anstränga oss.
Ska sätta upp runt 80 affischer för 1 enda spelning. (både från ARE streetteam och för min pojkväns skull)


Ne men nu slutar vi om ca 15 min och på rasten ska jag gå och köpa cocopopps och träffa gulleEmma.
Sedan på svenskan ska jag lyssna på Job for a cowboy, Blessthefall och Ape rape escape... HÖGT!

1 kommentar:

  1. heej!
    har precis gett dig en blogg utnämelse i min blogg, vore kul om du ville haka på idén! Kram :)

    SvaraRadera