söndag 24 januari 2010

söndagen den 24 januari.

igår åkte jag och familjen Sundling till sthlm för att träffa Anton. vi gick på stan och jag handlade en vår/sommar jacka, en jeansskjorta och en tröja. nice!

sen beslöt sig jag och Anton att jag skulle stanna och åka hem dagen efter. sagt blev gjort och idag så drog vi till rigoletto och såg det regnar köttbullar i 3d. NICE. jag gillade den skarpt och jag kände igen mig i Steve, som ska bli mitt nya ja.

Efter 1 pizza var så stressade vi till tunnelbanan från bromma för andra gången den dagen för att hinna med min buss som skulle gå 17.20...

jag snodde med Antons mp3 och nu ligger jag i sängen och vill åka tillbaka!


vi kom även framtill under dagen att vi skulle ställa oss på kö på en 1½-2 nu. det gillar jag.


Anton Sundling, jag älskar dig <3

1 kommentar:

  1. Awesome helg:D
    Awesome beslut:D
    Älskar dig<333

    SvaraRadera