torsdag 21 januari 2010

resorna klara!

jag kommer ju att bli en kräm narkoman...

va på sjukhuset idag vid klockan 12 för att kolla ansiktet. detta ledde till att jag fick med mig två olika sorters krämer, 1. till såret som jag har nu så att de läker 2. till att jag ska ta bort all min torrhet på händerna, halsen och ansiktet, vilket betyder att min hus inte blir svullen som en gris och spricker som den gjorde nu.

Inte nice.

har bakat en rulltårta nu och väntar på att tåget ska gå med tanke på att jag missade 12 tåget och sket i 2 tåget för jag skulle ändå inte hinna till skolan så jag gjorde skolgrejerna i vetlanda ist, så är snart klar med engelskan och ska börja med kultur och stilhistoria uppgiften så fort jag kommit till lägenheten..

beställde biljetterna idag med.
jkpg-örebro den 13 feb
örebro-södertälje 14 feb
södertälje-jkpg 19 feb


sedan efter det så är det bara 1-2 dagar av ensamhet som jag behöver klara av tills anton är tbx och då är även lovet avklarat.

Bestämde med Ilaf idag att vi ska boka upp någon eftermiddag när hon slutat skolan och tagit sig från uppsala för att vara i sthlm,shoppa och fika typ.
Sen har jag bokat en dag för att träffa Benny och sedan ska jag även bestämma med Amanda, farmor sist med inte minst farfar. sen blir det nog en avfärgning på håret så att jag kan färga det. AWESOME!

Peppar helgen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar