måndag 4 januari 2010

hejdå det gamla året och hej det nya.


nyår firades med de underbaraste Jönköpings borna som någonsin skapats.

Emma, TB och Anton.

Vi hade tre rätters middag i vetlanda och allmänt hade mysigt.

Vid 12 slaget så gick vi till torget för att träffa Joahn en snabbis som var "nykter" (HA!) och skulle döda folket på stan för han hade haft en så dålig kväll och var moshsugen.


Anton var kvar i vetlanda till lördag morgon och jag jobbade lördag och söndag och har snart tjänat ihop min skuld på 4000kr till mamma. skönt! dock har vi inventerat och inventera suger hårt.


mitt öra har blivit inflamerat så ska köpa ett nytt öronhänge och tvätta de grovt sen när Anton kommit. Men innan det ska jag till Hairhouse och snacka med dem inför praktiken och lägga mig i ett varmt långt bad med I are droid och wombats på högsta volym. Awesome!


lr nu, ska jag nog äta frulle och se på en film, tror jag...


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar