måndag 11 januari 2010

halsen förstörd.


okej, nu har jag börjat. jag har tagit fingrarna ur röven och börjat spänna min diafragma och min hals... men detta ledde typ uppstötningar, huvudvärk och ont i halsen. inte roligt. de e nog inte så bra att få för sig att lära sig pig squeal.
men skit samma. om jag vill så vill jag, får gå hes i några dagar bara.

de säger ju att man ska skrika i minst 10 min varje dag och först av allt lära sig att "skrikprata" vilket betyder att du pratar med the groudge röst och har alla dina muskler spända.


Ni undrar säkert va fan jag ska göra och var sjutton pig squeal är... det är ett growl sätt som ex. Candace Kucsulain, som även är min förebild med detta, använder.




ne nu ska jag dra till repan och förstöra halsen mer. AWESOME!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar