söndag 17 januari 2010

17 januari <3


Igår så kom Anton till mig runt halv 4 tiden och vi låg och kollade på OC och pratade fram till klockan halv 7 då vi sprang ut till bilen för att äta på SOYA som vi hade bord på vid 7. Men när vi väl satt i bilden och var vid stampaplan så hoppade hjulet av fälgen.. vilket är en sak som ENDAST kan hända Anton Sundling, så hans pappa kom som en räddare i nöden med deras andra bil och vi kom 10 minuter för sent. men jaja.

vid 12 slaget så fick Anton sin "överraskning" från mig som var en scrapbook som jag gjort extra töntig bara för att som även innehöll en lika töntig skiva.

Han åkte runt 2 och kom igen innan jag vaknat typ. NICE. så idag har vi bara haft det mysigt och fortsatt att "fira" våran 1 års dag.

Nu är jag hemma och dricker vinet som blev kvar från igår i ett cola glas och käkar chips.
Ska även läsa nu, så hare!

Jo föresten... för er som inte fattade... jag och Anton har 1 år idag. AWESOME!

1 kommentar:

  1. Jag älskar dig så sjukt mycket snygging!<3
    Tack för ett underbart år:D

    SvaraRadera