söndag 11 april 2010

vaknar och ser 3 halv nakna män framför mig.

igår va jag på bion med Anton och hans familj. Alice i underlandet igen.. den var bättre denna gången än när vi såg den i sthlm...

när filmen var slut så kom pojkarna i cedron i tajming och frågade om jag kunde skaffa sovplats för dem så de slapp åka tidigt på morgonen. och toffel som jag är till band och deras viljor så drog jag hem 4 killar och anton hem till mig, och nu ligger vi uppdelade i 2 rum.

hmm...

jag som är typ en klocka i hjärnan när jag än somnade har varit vaken i typ 1 timme och jag vet verkligne inte vad jag ska göra pga att alla andra sover.

men men.



idag är det spelning! min spelning. AWESOME!!

där är det cedron, drive like red, raised by wolves och saving for hope som ska spela vid klockan 18 på insikten.
se till att vara där. det kommer ni inte ångra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar