söndag 25 april 2010

helgen.

i fredags så träffade jag anton och sen tog jag 6 tåget hem och hade det mysigt med mina föräldrar. det bestämdes att jag ska säga upp lägenheten och flytta hem till dem igen i slutet av maj och jag hjälpte dem att skriva cv till pappa osv.
dock somnade jag i min saccosäck och blev väkt nån timme efteråt och somnade med morgonrock och allt i sängen.

sen på lördagen så jobbade jag någon timme och sedan åkte jag, carro och beckis till nässjö. Där fikade vi på Elsis och drog sedan till brinell där jag var modell på gesällprovet åt Tilda.
Blev en natur 3:a (mörkbrun) med en röd effekt i luggen. NICE!

sen nån timme efter så kom Anton och hans pappa och hämtade mig i nässjö och jag och Anton åkte till UKM och började hjälpa till där.

UKM gick as bra, och jag, Sanna, Emil och Daniel störde oss dock på vissa, men what ever.
Jag var skit trött och kom i säng runt halv 4. efter det så sov jag till ca 7 och försökte somna om (vilket jag faktist lyckades med en liten stund) till 11-12.

Sen drog jag till Antons mormor och morfar och firade hans morfar. så jag blev en tjockis med all fika.
Vi drog hem till mig när jag hade sovit en stund i soffan med honom runt mig och åkte hem till mig och käkade chips m. film.

Vi bestämde att vi skulle ta och simma i en timme imon,undra hur det kommer att gå.

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar