tisdag 13 april 2010

man väljer nog vänner efter betendet ibland.

nu när jag satt och kollade igenom gamla nära vänners bilder på facebook så har jag börjat fundera på tanken...

"undra om jag med hade hållt på om jag inte flyttat lr om jag inte gjort så och så.?"

med detta menar jag just det som undra om jag med hade krökat och varit packad flera gånger i månaden, och dricker för att bli fulla och inte för att dricka något som är gott?!
-detta gjorde jag förr, hela högstadiet och en bit in i 1:an, men när jag slutade bytte jag även vänskapskrets i samma veva.

det är ganska chockerande att tänka så här, men det är sant. för det är så det är - om vänner som man är med konstant dricker, dricker man med...
...om jag har fel eller du känner dig träffad osv, ge mig ett starkt exempel så kan jag nog överväga detta....?

1 kommentar: