söndag 18 april 2010

namnlös

ibland älskar jag det och ibland inte.
detta är en mixad dag...

för jag vet att jag behöver tänka, tänka på allt...
absolut på om det ska ske nu lr i sommar. för det kommer inte klara en sommar till som det var förra. och absolut inte nu när saker är som de är.
JAG vet att jag inte kommer klara det. för hur jag än känner och tycker så har mitt sinne och huvud en annan plan för mig som jag inte vet hur mkt jag kan kontrollera. jag har nog visat denna delen i flera månader nu, bara att jag försöker vinna över det och låtsas som det inte var något.
men det är för stort för oss båda, de vet vi båda. vi kommer glömma, försvinna och domna bort innan vi ens vet ordet om det.
och jag kommer göra det först.
jag vet inte om hela min kropp och allt inom mig är redo för något allvarligt. den vill bara fly från allt som skadar den.
här är det två saker. det skadar mig mer än något jag någonsin mött på.
jag vet vems de 8 av 10 är, det plågar mig bara mer att veta så jag måste tänka om det är värt det eller om jag ska låta det plåga mig tills det har plågats klart.

detta var nog ett test, test för både dig och mig. se om det finns någon gnista kvar samtidigt som att kunna se vad det är för fel och vad som händer om det blir fel.
men detta gav mig bara det ena svaret utan att ens fatta det förens det bara var några hundra meter kvar till huset...

ni kommer nog inte fatta det, men du är nog för dum för att se det utan ser det bokstavligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar