fredag 30 april 2010

30 april

Denna dagen har inte varit bra, och jag känner att morgondagen och lördagen kommer vara likadana.

visst nationella gick nog bra osv.
och jag fick jobb som ansvarig över en del i frizon.
och på lördag är det bring the noise som jag taggat sen jag vet inte när.

men det närmar sig valborg och allt som har dragit det med sig.
jag tror inte att någon, inte ens mina närmaste vänner, vet om vad valborg betyder för mig.
jag HATAR valborg, lika mkt som Hanna hatar julen.
jag vill absolut inte vara själv men jag vill även inte vara med någon.
denna helgen är den värsta på ett helt år och jag kan inte ens beskriva vad som är så fel ändå är jag deprimerad, lätt irriterad och lätt sårad.
jag är itne stark dessa dagarna för det är för mycket känslor och tankar som finns.

Det som sägs dessa dagar ska man verkligen inte ta personligt eller bry sig om för just nu är jag som en gravid kvinna.

1 kommentar: