måndag 26 april 2010

Jonathan Johansson

Har börjat packa ner saker nu från lägenheten och ska börja sälja typ alla mina möbler.
Så nu ska jag bo i en katong igen, men jag gillar det. Då vet man att man snart kommer flytta och hitta på nya möjligheter och saker.

Fast de komiska är att jag kommer bo i en katong i sammanlagt ca 1½ månad. Fast i olika katonger och på olika platser.

26 dagar kvar tills jag flyttar till vetlanda och 47 dagar kvar tills jag åker upp till Stockholm och tillbringar sommaren där med jobb, vänner, släkt och bad i den finaste skärgården.



I det fina tunna ljuset
Står jag och väntar tyst
Sommaren är framför
Kvarteret nästan tömt
På människor och känslor
Ingen rörelse någonstans

1 kommentar:

  1. vad är det för möbler du ska sälja? M kanske är intresserad av något, han letar ju lägenhet :)

    SvaraRadera