måndag 22 februari 2010

vintern.

Om jag ska vara ärlig så tror jag inte att någon kan hata snö mer än mig.

Jag är äckligt deprimerad och blir skit lätt irriterad på allt. Jag sover typ konstant... och denna vintern, jag vill inte veta av den. försvinn. den har snart varit i 4 månader i sträck, de e inte normalt!

man står ute och fryser, det blåser och piskar, bussar är försenade, man ser gegantisk ut i alla kläder, skorna är obekväma... åååh.

ge mig sommar, sol, festivaler, vänner, bad, bekini, vin, solstol, emmaboda, frizon, frankrike, sthlm m.m! NU!

jag saknar sommarfolket,
- de fulla, lyckliga och kåta på emmaboda.
- de nyktra, lyckliga och troende på frizon.
- de fina, glada folket och stranden i halmstad.
- vetlandafolket.
- sthlmfolket.
- taizé.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar