måndag 8 februari 2010

Joels inlägg... hm..


för jag fick nyss ett KOMISKT men sött sms av min finfina vän Joel Cedersjö.
jag tänkte bjuda med på detta för jag är så snäll:
Anna min SUPERkompis!
Jag har nu i några minuter upplevt hur det är att vara utan dig på msn, och jag kan bara konstatera att internet inte är samma sak utan dig.
Ensam är ingen stark och jag behvöer dig som min bästaste kompis i nöd och lust!
Du är det som förstår mig bättre än någon annan.
Snälla kan vi inte försöka igen?

Joel, ska jag vara söt till dig då?
Jag gillar dig, jag saknar dig med. Usch nu låter de helt konstigt.
Men det är sant.
Du var min favorit av falaflarna.
En av de som jag kunde vara öppnast till och den som jag skrattade mest med/åt.
Frizon, när jag träffade dig var en av de bästa veckan på sommaren :$
och jaa.. jag saknade dig för mycket för att kunna blocka dig och ta bort dig.. e du nöjd nu?
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar