torsdag 11 februari 2010

Det flög en bit och la sig i hans knä...

Igår fick jag 4 kunder...
1. ett barn som hade sin 2:a klippning ever... detta ledde till att jag upptäckte att jag INTE ska klippa barn under 4 år igen.
2. En dam som skulle ha en inpackning och noppa ögonbrynen
3. Min moster som jag klippte kort (Me like!)
4. Sen klippte jag Anton. (Han blev SKIT snygg. ooh me like) Dock så klippte jag av typ en bit på ½ cm på toppen av hans öra. Detta gjorde att jag fortfarande mår illa och vill svimma varje gång jag ser det och får reda på hur ont han har.

Ne jag har ingen bild på honom än så jag bjuder på typ"mallen" av det som vi klippte...




Sen imorse så vaknade jag bredvid Anton, vi höll på att missa tåget men den super snälla tåggubben väntade på oss när han såg oss springa. tack tåget <3



Idag så blir det möte på brunnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar