måndag 15 februari 2010

irritations objekt.

så mycket som jag har legat och stört mig på idag har jag nog inte gjort på flera dagar.

ex.
1.med att de finns någon ny masscara med vibrator som gör något och som visas på reklam 24/7
2.sen att anton inte svarar på mina sms
3. om man kollar på min arm ser jag ut som en pundare för den är blå precis vid ett hål där de hade inne en slang i lördags.

imon ska jag troligtvis träffa Amanda och gå lite på stan och handla lite skit.
bland annat en försenad alla hjärtans dag present till anton som ändå inte ska vara en utan mer för att jag bara är allmänt sugen på att skämma bort skitungen lite.

med andra ord ska jag nog bara hjälpa emma att tvätta direkt på morgonen och sedan framåt 2 tiden fara in till sergel för att slösa pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar