måndag 22 februari 2010

v.7 i mitt perspektiv.

Okej, jag lovade ju attjag skulle snacka om veckan.
först va jag ju i örebro och sedan åkte jag till sthlm.
där träffade jag vänner och några från släkten och hade allmänt bara skönt och shopade.

sedan åkte jag hem på fredagen...
1. bussen var FULL!
2. jag fick en äcklig unge bredvid mig med sina föräldrar halvvägs. (de kunde inte svenska och satt och bara "förwlåt, förwlåt" typ konstant, ungen satt och försökte pussa mig, sparkade mig och smulade kex över halva mig typ.
3. tåget till nässjö var försenat + vetlanda tåget.

sen på lördagen så gick jag och färgade mig hos Tilda som jag är gesällmodell för, lämnade in mobilen - igen. Och sedan när jag försökte ta tåget till jkpg va det troligen inställt fast de inte stod någonstans.
Jag promenerade till ekenäs för jag tänkte prova min lycka i nässjö fast insåg att jag var puckad som fick de damprycket och ringde så pappa hämtade mig efter 1 mils promenad.

idag så var tåget inställt och bussen mer än 1 timme försenat så vi var 6 pers som fick en taxi för att ta oss till nässjö och jag och en amerikansk kille som hette Filip satt och var sociala med varandra från 10-14 och tills våra tåg gick från nässjö.
väl i jkpg så kom fina anton och vi köpte en mp3 till mig och åkte hem och åt mat och sov i soffan och hade allmänt skönt.
me like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar