söndag 14 februari 2010

Örebro.

Jag och Robert åkte upp till Örebro igår, vi var där runt 2-3 tiden någon gång och åkte hem till ett par vänner till hans familj och lämnade våra saker och åt och sedan far vi vidare till Jeans party. Där träffade jag en massa fint folk ex. Martin, Julius, Jakob och Daniel.
Kvällen var bra, förut om att banden sög rumpa.
Sen helt plöstligt när drive like red spelat en stund fick jag ett ryck så det kändes som jag skulle spy.
Det var här min "sjukhus kväll" började. Det slutade nämligen med att jag helt plötsligt drack vatten och hörde att Julius frågade hur jag mådde och helt plötsligt hade jag troligen ramlat ihop och svimmat och va onåbar i typ 10 min.
Medans mina fina vänner sprang och hämtade vakt, försökte nå mig och började lyfta ut mig backstage så började jag vakna till och höll på att spy igen.
Detta ledde till att jag missade MYOH och Yashin (vars jag åkt ända till örebro för) och fick ligga på sjukan med någon plastslag i armen medans de tog en massa tester och var tvärsäkra på att jag tagit en överdos lr supit mig jätte full.
När jag väl försäkrat dem om att jag bara var trött och hade ont i huvudet och testerna även visat att jag inte hade knarkat så släpte de ut mig och Robert från sjukan och vi tog en taxi hem vid 12 tiden...

KUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar