tisdag 28 februari 2012

28 feb 2012.

oj.. nu börjar jag bli dålig igen.
de går fan i perioder.. men just nu är det så jävla mkt..
mkt på jobbet.. mkt i mitt liv som sker..
mkt tankar som jag inte ens kan få ut från mitt huvud.

nu i helgen så var sanne hos mig.
det var jätte skönt och heeelt underbart.
i fredags så drog vi till kevin och va på hans cocktailparty och festade sönder oss och blev jävligt fulla vilket märktes dagen efter.. suck.
då sprang jag till jobbet och plågade mig igenom dagen för att sedan få sova i ca 1 timme innan vi drog till harrys och festade sönder oss ännu en dag.
denna dagen med olle, fanny, eleonor, budda, robin och resten från olles band och vänner.
jag hade en underbar kväll. absolut sista delen.

på söndagen sov jag och sanne fram till 2. drog in bakis till stan för att handla hårfärg och sen drog och åt på hötorget för att sedan åka vidare till biljard palatset och spela lite biljard. detta ledde till att vi insåg att man inte ska spela med 2 dagars hårt festande bakom sig.

sanne drog hem runt 6 och jag åkte hem till mig hämtade lite grejer och sen hem till mamma och pappa där jag sov.
sen vidare på en fullbokad dag på jobbet och nu ligger jag i min soffa åter igen och försöker anstränga mig för att komma igenom körkortsboken så att jag faktiskt kan se till att få mitt körkort nu i vår. detta då jag har bestämt mig, sjukt hårt och jag önskar över allt att jag lyckas så nu när jag har läst slut på boken ska jag ta och skriva in mig på körskolan, pröjsa allt och sen köra körningen riktigt hårt. alltså inget festande hela helger utan kanske bara någon dag och sen körning resten av helgerna. även kanske bara festa någon gång i månaden och inte varje helg som de har blivit nu i typ 5 månader vilket jag känner inte är bra för mig...

nu ska jag hoppa in i boken igen.

1 kommentar: